Toggle sidebarBasculer sidebar
happy canada dayCanada Day is a time when we as Canadians take pride in the values that define us. One of those values we know you share is your respect for the wildlife and natural spaces that define our country to millions around the world. As you celebrate your love of all things Canadian, we hope that you are inspired to support the Canadian Wildlife Federation in our efforts to conserve Canada’s natural heritage by adopting an iconic Canadian species.

Adopting an animal is easy, and you can do so for yourself, for a friend or a family member celebrating a special occasion like a birthday, wedding or anniversary this summer. Once you choose the animal you would like to adopt and make your gift to the Federation, you will receive:
    • A premium quality plush toy
    • An information booklet about the species you adopted
    • An adoption certificate
    • $20 Tax receipt

Adopt Today! It’s a perfect gift idea for you, your children, your family and friends and a great way to support our conservation and education efforts for all of Canada’s at-risk species.

Happy Canada Day!

joyeuse fete du canadaCet été, j’espère que vous pourrez prêter votre appui à la Fédération canadienne de la faune en adoptant une espèce canadienne emblématique et en soutenant le travail que nous effectuons pour assurer la conservation de la faune.

Il est facile d’adopter un animal, et vous pouvez en adopter un personnellement ou bien en acheter un pour un ami ou un membre de votre famille à l’occasion d’un anniversaire de naissance, d’un mariage, d’un anniversaire de mariage ou de tout autre événement à célébrer cet été. Lorsque vous aurez choisi l’animal que vous souhaitez adopter et versé votre don à la Fédération, vous obtiendrez :

• • Un animal en peluche de qualité supérieure.
      • • Un livret d’information à propos de l’animal
      • • Un certificat d’adoption
      • • Un reçu officiel de 20 $

Adoptez dès aujourd’hui! C’est une excellente idée-cadeau pour vous, vos enfants, votre famille, vos amis et la façon idéale d’appuyer nos efforts de conservation et de sensibilisation à toutes les espèces canadiennes en voie de disparition.

Joyeuse fête du Canada!